הרצאות וסדנאות לאירגונים

אורית קוסקס
יועצת כלכלית, יועצת משכנתאות, מרצה ומנחת סדנאות להצלחה כלכלית.

מנהל/ת חברה?
מנהל/ת משאבי אנוש ורווחה בחברה?
אז ברור שעולה בכם השאלה איך לגרום לעובדים שלכם להיות יותר מרוצים ממקום העבודה שלהם ולקבל ממנו ערך.
ערך ענק שתוכלו לתת לעובדים שלכם הם כלים שיגדילו להם את הנטו בלי שתצטרכו להעלות להם את השכר.
העובדים הם ההון האנושי של החברה והנכס העיקרי שלה וכיום יותר עובדים מגיעים למצב בו הם מבקשים סיוע של החברה בה הם עובדים בעזרת הלוואות ומקדמות כדי שיוכלו לצאת ממשברים פיננסים שנקלעו אליהם.

אני מציעה לכם מודל בו אני מעבירה הרצאות וסדנאות לעובדים בתחומי כלכלת המשפחה, משכנתא, התנהלות מל בנקים, מיצוי זכויות , צרכנות נבונה, תוכנית הבראה ליציאה מהמינוס וביטוחים.
ההרצאות והסדנאות מועברים בהומור, עניין ומאפשרות דיון פתוח בין המשתתפים.
העובדים ילמדו איך להתנהל נכון במסגרת ההכנסה הנוכחית, כיצד לנתב את ההוצאות שלהם לדברים שהם באמת צריכים והם בעלי ערך עבורם ואיך לתכנן ולהתכונן לכל הוצאה מראש ולהפתיע את תשלומי ההפתעה לפני שהם יפתיעו אותם.

עם הדרכה נכונה שלי, העובדים יקבלו מגוון רחב של כלים שיעזרו להם לפתור מציאות כלכלית קיימת שדורשת נקיטת אחריות וצעדים נכונים בדרך להבראה כלכלית ולשינוי חיובי שישפר את איכות חייהם.

אני מאמינה שכשעובד חווה שקט כלכלי וצמיחה כלכלית הרווח הזה הוא גם הרווח של המעסיק כי שביעות רצון כלכלית משפיעה על כל תחומי החיים של העובד וזה בא לידי ביטוי בביצועיו בעבודה.
כמו כן, מעסיקים שמטמיעים ערכים וכלים נוספים עבור העובדים שלהם ותורמים להם ולמשפחתם להגיע לרווחה כלכלית, תורם בעקיפין לחברה כולה על ידי חיזוק החוסן הכלכלי של עובדיו.

ההרצאות מועברות בצורה סוחפת, בהומור ובהמחשה באמצעות סיפורי מקרים של משפחות אמיתיות, תוך שיתוף והובלה של הקהל.
אפשרי לאפיין סדנאות המתאימות לאופי קבוצת העובדים הרלוונטית.

צרו קשר