הפסקת תה:

  • יש לכם דילמה כלכלית לגבי פרויקט מסוים, צריכים עזרה בהחלטה אם "ללכת על זה" או לדחות על הסף רעיון עסקי כלשהו. מחפשים יעוץ כלכלי אובייקטיבי של כלכלנית מומחית עם ידע נרחב במימון? פנו אליי כדי שאוכל לאבחן את הפתרון הכלכלי הנכון והמתאים ביותר עבור העסק שלכם. אני מזמינה אתכם ליצור קשר ולהגיע לפגישת ייעוץ חד פעמית למענה לדילמה שלכם. איתי הפתרון יהיה בהיר ברור ופשוט.
שיטת התה

חבילת תה נקודתית לעסק

  • הניהול הפיננסי של העסק שלך כולל כל כך הרבה היבטים כלכליים: מבנה העלויות וההכנסות, תזרים המזומנים, נקודת האיזון, גיול חובות, מאזן, רווח והפסד, תקציב, ניהול ספקים ולקוחות וגם דורש הפרדת חשבונות ממשק בית ומשיכת משכורת קבועה. קשה לשלוט בהכל, לחלק מהדברים אתם בכלל לא מגיעים. יש איזשהו נושא ספציפי שאתם מרגישים חלשים בו, או רוצים להתייעל בו? פנו אליי ואתאים לכם חבילת ייעוץ נקודתית לנושא בו אתם רוצים לצמוח ולהשתפר.
שיטת התה

חבילת תה חודשית לעסק

  • צריכים ליווי כלכלי שוטף בעסק שלכם? מישהו שיעזור לכם אונליין בכל תחומי הכספים בעסק? אני אלווה אתכם להתנהגות כלכלית נכונה בעסק שלכם ואייצר לכם באופן שוטף דוחות שיהוו עבורכם תמונה ברורה של מצב העסק ובעזרתם יהיה לכם קל יותר לקבל כל החלטה כלכלית ועסקית. זה לא אומר שאתם מוותרים על רואה החשבון שלכם. הוא זה שמנהל לכם את העסק פיננסית מול רשויות המס. אתם צריכים כלכלנית שתהיה שם שהדברים קורים ולא בדיעבד בדו"ח השנתי כשכבר אי אפשר לתקן את מה שכבר נעשה. פנו אליי ותוכלו לקבל שליטה כלכלית מלאה על כל המתרחש בעסק שלכם.
שיטת התה

חבילת תה משולבת

  • ידעתם שהעסק שלכם הוא העק השני שלכם? מה הראשון? החברה שלכם "משפחה בע"מ". בשביל השקט הנפשי שלכם, אעשה סדר כלכלי הן בעסק ואטפל גם בכלכלת המשפחה שלכם. אתם תקבלו חבילת ליווי כפולה הכוללת ליווי כלכלי לעסק ולמשק הבית. פנו אליי ותוכלו לקבל שליטה כלכלית מלאה על כל המתרחש בעסק שלכם ובהוצאות משק הבית שלכם.
שיטת התה

צרו קשר